Un nou meci, o noua infrangere pentru Flamingo

Imi pare rau ca nu am putut sa ajung la meciul Flamingo – Dinamo care s-a terminat 5 – 22 . Imi pare rau ca nu am ajuns pentru ca vroiam sa vad ce nu merge bine pentru a corecta greselile la antrenament.  Imi pare rau ca nu am ajuns pt ca nu am mai reusit sa fac poze pentru a le demonstra jucatorilor unde gresesc. Cineva imi spunea ca „am pierdut rusinos”. Nu-i adevarat ! Rusinos pierzi prin neprezentare. Orice meci este benefic daca stii sa-ti corectezi greselile pe care le-ai facut anterior. Daca nu , atunci ai o problema. Fie esti obosit, fie nu te poti concentra, fie ai alte preocupari si faci rugby doar pentru a arata ca esti un mascul adevarat. Orice motiv ar fi trebuie sa lucrezi sa-ti schimbi situatia. Cam atat despre meciul cu Dinamo.

Lasă un răspuns

