Flamingo – LAV: 0 – 43. Scor record, negativ, pentru ai nostri.

O nebunie de meci, cu multe faze tehnice splendide din partea LAV, cu o echipa demoralizata cred, a celor de la Flamingo, cu multe eseuri si foarte dinamic. Fara sa-i critic pe cei de la Flamingo, dar cred ca jucatorii de la Spartan si cei de la Flamingo inca nu s-au acomodat impreuna. Mai sunt si alte deficiente pe care sper sa le corecteze Laurentiu Paxaman, antrenorul de la Flamingo. O deficienta mare ar fi legarea gramezii in fazele de gramada spontana si mol. Mare parte a jucatorilor de la Flamingo se leaga prea tarziu, se leaga aproape in picioare fiind sau se leaga din laterala, nu in ax, ceea ce -i face sa nu poata impinge . Rapiditatea pasei pe treisferturi si eschiva nu sunt atuurile acestei echipe destul de tinere. Jucatori buni sunt, dar luati separat. Exista un Marian foarte incisiv, ca si Bobo de altfel, un Copa sau un Cristi, care a mai scazut in ultimul timp ca performanta si mai sunt. Dar degeaba, daca nu stiu sa lucreze impreuna. Pozele si filmele vorbesc de la sine. Sper sa se rezolve aceste probleme astfel incat, meciul cu Dinamo de duminica 15 noiembrie, sa fie unul favorabil noua. Toate cele bune !

9 răspunsuri

  1. neau omorat…………. sa fim bucurosi ca nam luat mai multe:):)):)):)):))=))

  2. pe draq 0-47 neau rupt adevarat cu gramada ne-am legat … (urat) rau in prima repriza cat a fost dragos am fost linia 2 si in a 2 a repriza cand a intrat florin am fost flaker (postu meu) linia 2 nu mia placut deloc asta

  3. sper cu dinamo sa fim si noi mai treziti la realitate 😦

  4. ehh sa fie multumiti ca i-am lasat sa ne bata =))) da pe dinamo ii calcam pe cap X( X(

  5. loooool o-43 ?????????????????????????????????? cred ca a fost forte urat 😦 sper sa jucati mai bn cu dinamo sucess 😉

  6. pacat ca nu sa putut sa joc cu dinamo pt ca eram racit asta e am jucat cu 2 jucatori in minus …

  7. sunt de la lav asta e baieti vam batut da poate in retur se schimba roata :))

  8. noi astia de la RC PITESTI n-am jukat cu ei ca am ajuns prea tarziu la meki:)) si am pierdut orikum vedeti ce faketi cu steaua 1 si steaua 2 il au pe catalin neaksu care rupe fratilor!!!

  9. na ca in retur vam dat 54 :)) ba *** sunteti la inceput mai aveti de lucrat priviti partea buna k se putea si mai rau :))

Lasă un răspuns

